

Къде е погребан цар Давид от Библията?
Ако зададете този въпрос на свещеник или теолог, то те ще ви отговорят, че цар Давид е погребан в Давидовия град. Това пише и във всички енциклопедии и книги, свързани с Библията, а също така и в Интернет.
Какво се знае днес за Давидовия град?
Всички книги ни уверяват, че Давидовият град е в най-старата част на град Иерусалим в Израел. Дали наистина е така, ще разберем след като разгледаме по-подробно историята на Давид. Тя е описана в І, ІІ и ІІІ Книги Царства и І Книга Паралипоменон.
Цар Давид
Цар Давид се ражда в град Витлеем (обр. четене Бел Дева – Пулпудева, днес град Пловдив) и е най-малкия от седемте сина на витлеемеца Иесей. Иесей не е бил случаен човек. Той е наследник на Аминадав, баща на жената на Аврам – Елишеба (Елисавета, Елишива) и Нахшон, „глави на коленото Иудино“. После от Книга Рут виждаме, че предците на Иесей са и Воаз, вторият мъж на моавката (молдовката) Рут, родила от него баща му Овид. Това означава, че в жилите на Давид тече кръвта на владетелите на Иудиното коляно. Това е важно да се знае, защото изводите на темата са свързани с предците на Давид.
Рут и Воаз на жътва край Витлеем (Пловдив)
Когато Давид се възкачва на трона, Иерусалим не е бил в ръцете на израилтяните. Тяхната резиденция тогава е била град Хеброн (Одрин). Първото име на Иерусалим е Иевус (Сувей обратно прочетен, Суфа, още и София) Той се намира на границата на колената на Иуда и Вениамин. На седмото година от царуването си в Хеброн (Одрин) Давид превзема град Иевус (София) и пренася там столицата си. Тогава той се превръща в Иерусалим за израилтяните. Когато тръгва за Иевус (София) от Хеброн (Одрин), той минава през Витлеем (Пловдив), където на един от хълмовете се е пазел Кивота на Завета. Той е бил на съхранение в къщата на Аминадав близо двадесет години, след като прави поразии на жителите на черноморските ни градове.
„Жителите на Кириатиарим (Римския град, Витлеем, Пловдив) дойдоха, взеха ковчега Господен и го донесоха в къщата на Аминадава, на хълма, а сина му Елеазара посветиха да пази ковчега Господен.
От оня ден, когато ковчегът остана в Кириатиарим, се измина много време - двайсет години. И целият Израилев дом се обърна към Господа.“ І Царства, гл. 7: 1-2
Давид е на 30 години когато сяда на трона на израилското царство, след смъртта на цар Саул. Седем години царува в Хеброн (Одрин) и още тридесет и три в Иерусалим (София). Тук за първи път се споменава Давидовия град:
„Давид беше на трийсет години, когато се възцари; той царува четирийсет години. В Хеврон царува над Иуда седем години и шест месеца, и в Иерусалим царува трийсет и три години над цял Израил и над Иуда. Царят тръгна за Иерусалим заедно с людете си против иевусейци, жители на оная страна; но те думаха на Давида: ти няма да влезеш тук; слепи и хроми ще те пропъдят, - това значеше: Давид няма да влезе тук. Но Давид превзе крепостта Сион: това е Давидовият град. И оня ден Давид каза: всеки, убивайки иевусейци, нека поразява с копие и хроми и слепи, които мразят душата Давидова. Затова се и казва: сляп и хром няма да влезе в дома (Господен). И Давид се засели в крепостта, и я нарече Давидов град, и застрои наоколо от Мило и навътре.“ ІІ Книга Царства гл. 5; 4-9
Днес Давидовият град, където е бил двореца на цар Давид, би трябвало да се намира в чертите на крепостта Сердика (Сион). Там цар Давид живее и управлява цял Израил тридесет и три години. Накрая, когато умира, цар той е погребан в Давидовия град. Всеки, който чете това ще си помисли, че Давид е погребан в чертите на крепостта Сердика, но това не е така. Вижте какво пише в Библията:
„И Давид почина при отците си и биде погребан в Давидовия град.“
ІІІ Книга Царства, гл, 2; 10
Отците на Давид не са живяли в Сердика и няма как да са погребани там. Те са от Иудино коляно и център на тази земя е бил град Витлеем (Филипопол, Пловдив). Там е живяла и Рут, когато ражда дядото на Давид Овид, там е роден и самият Давид. Щом като е „починал при отците си“, то той там е и погребан. Под Давидов град в случая се разбира град Витлеем (Пловдив), а не крепостта Сердика.
Ако днес търсим гроба на Давид, трябва да го търсим в околността или в самия град Витлеем (Пловдив). Римляните не са имали обичай да погребват умрелите си в рамките на града, така че гробът на Давид ще се намира в околностите му.
От предишните мои проучвания видяхте, че цар Давид всъщност е римския император Клавдий ІІ Готски. Неговата гробница трябва да се намира в района на град Пловдив. Миналата година започнаха разкопки на могилата Малтепе край село Маноле. В нея се откри невиждана досега по българските земи гробница (или гробници) на римски император от ІІІ век. Ако това са гробниците на Клавдий ІІ Готски и синът му Аврелиан, то тогава ще докажем на целия свят, че ние сме богоизбрания народ от Библията. Случайно, или не, в интернет пространството се върти едно пророчества на баба Ванга, в което тя казва, че когато от земята извадят нещо, ще се подобри съдбата на България. Дано това се случи тази година, когато открият гробницата на Малтепе.
Могилата Малтепе
В родословието на Исус Христос ясно се вижда, че той е от рода на цар Давид. Не случайно град Пловдив е център на ранното християнство и богомилството. Древната юдейска традиция очаква Месията (Мешиях) да се появи като цар, потомък на цар Давид. Това означава, че ако Христос от Второто пришествие дойде отново на земята, то ще трябва да го очакваме отново като „Семе Давидово“ и „Клонка Давидова“. Това означава, че той ще дойде на същото място, в град Витлеем (Пловдив). Дано това да се случи по нашето време и да сме живи и здрави да го видим и да го познаем.
НАЙ- СТАРИЯТ КАЛЕНДАР В СВЕТА Е БЪЛГАРСК...
ДРЕВНИЯТ БЪЛГАРСКИ КАЛЕНДАР- ЗНАЧЕНИЕ ЗА...
https://upload.wikimedia/wikipedia/commons/thumb/7/72/Tel_dan_inscription.png/330px-Tel_dan_inscription.png
Египет носи това име от последните 200 - 300 години. Иначе се е наричал Мисир, или Мицраим. Библейският Египет, от който тръгва народът на Моисей в действителност е Кипчак. Това са земите от устието на река Кубан в Русия. Ханаан е българското Черноморие и по-специално Североизточна България. Червено море в старите славянски библии е наречено Чермном море, което е Черно Море. Библейският Ерусалим преди се е казвал Иевус (Сувей в обратно четене, Суфа, още и София). Ерихон е средновековният град Оряхово на Дунав, Назаред не е град, а титла (На Зората). Филистимяните е нов превод в Библията. Във всички стари Библии на мястото на филистимяни пише ДРУГОПЛЕМЕНИЦИ. Направете справка в Славянската (Елизабетинска) и Острожската Библии. Тигър в действителност е нашата река Искър, а река Ефрат е Марица. Проверете в Картата на Мадаба и в Библията. Там това ясно се вижда. Тя е минавала да град Витлеем и навярно се е наричала Тракийска, от което и името Ефрат. Йордан е река Дунав (Дуна, Дана). Дан, Дон на стар български е река. всичко е на Балканите. Прочетете предишните ми теми и ще видите, че не греша. С история се занимавам повече от 40 години и не ми е позволено да правя подобни грешки.
https://upload/wikipedia/commons/thumb/7/72/Tel_dan_inscription.png/330px-Tel_dan_inscription.png"
Защо вярвате на еврейските фалшификации? Аз не приемам на доверие тези глупости, а всичко проверявам и доказвам. В Библията е описана цялата българска история. В нея не липсва нито един български цар, война, или друго събитие, което знаем от историята. Прочетете предишните ми теми и ще се уверите, че е така.
В твърденията ВИ има резон, но според мен става дума се един много по-ранен период преди Троянската война, а не 3-4 века преди Христа.