Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.06.2011 23:48 - хубави стихотворения
Автор: horos Категория: История   
Прочетен: 2902 Коментари: 1 Гласове:
2

Последна промяна: 14.06.2011 00:17


 

Покаяние

И все пак... Още те обичам.
Прости ми за това. Прости.
Зарекох се да се отричам
от теб, от себе си дори,
зарекох се да те оставя
да бъдеш сам – какъвто си,
зарекох се да те забравя...
Но не успявам. А почти
на косъм бях, за да успея.
Повтарях твоите слова,
като молитва си ги пеех,
с надежда да се утеша:
„Не е взаимно... Без значение...
Предпазвам те от грешка аз...”
Какво ти тука утешение?
Мен иде ми да вия с глас.
Не съм красива, нито млада.
Ума ми друг го разруши.
Но оцеляла в мойта клада
аз имам право на мечти.
Затуй те моля - остави ме
да те обичам, както знам.
И нека шепна твойто име.
Прости ми. Няма да си сам.


* * *

Не ме търси. Не бива да те виждам.
Ти жаждата не ще да угасиш.
Недей разпалва въглените – виж ме
пожарът вече всичко изгори...
Не съм аз птица Феникс и не мога
и след смъртта си пак да се родя.
Ако не можеш с мен да си, за Бога,
недей да ровиш с пръсти пепелта.

Жертва

А толкова се молих за любов.
А толкова я търсих и я чаках.
Сега опитвам този благослов
да запокитя пак обратно в мрака.
Сега отричам своята молба,
защото натежа ми от безверие,
защото ме наказа любовта
за ненавреме дадено доверие.
Топя се като свещ пред свят олтар –
нарекох се за радост и спасение,
а всъщност любовта от ценен дар
превърнах в жертва. Чакам изцеление.

* * *

Доверие.
Жестока дума.
До вярата – на крачка само.
Доверие.
Едно безумие.
Мечта за нещо неживяно.


Мария Мичева
„Сърце без броня”
2004
Фондация „Буквите”

 

 



Тагове:   Кадафи,   поезия,   Либия,


Гласувай:
2



1. horos - Конфликт на интереси?!
14.06.2011 21:09
Стихотворенията са на моя първа братовчетка и реших да се изфукам с тях. До онзи ден не знах че са нейни, макар да ги бях срещал из нета. Хубаво е да имаш такива роднини. Абе хубавото си е хубаво!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: horos
Категория: История
Прочетен: 1654332
Постинги: 275
Коментари: 691
Гласове: 1502
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031