Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2011 10:07 - За "дупките" по пътя ни!
Автор: horos Категория: История   
Прочетен: 2267 Коментари: 1 Гласове:
2



За тези, които повтарят грешките си!



 1) Вървя по улицата.

На тротоара има дълбока дупка.

Падам в нея.

Загубен съм... нямам надежда.

Нужна ми е вечността, за да намеря изход.

 

2) Вървя по същата улица.

На тротоара има дълбока дупка.

Правя се, че не я виждам.

Падам отново.

Не мога да повярвам, че съм на същото място.

Но не е моя вината.

Отново ми трябва много време, за да се измъкна.

 

3) Вървя по същата улица.

На тротоара има дълбока дупка.

Виждам, че е там.

И пак падам в нея... това е навик.

Очите ми са отворени, зная къде съм.

Аз съм виновен.

Измъквам се незабавно.

 

4) Вървя по същата улица.

На тротоара има дълбока дупка.

Заобикалям я.

 

5) Вървя по друга улица.

 

Това прекрасно стихотворение е от книгата "Тибетската книга за живота и смъртта" на Согиал Римпоче. 



Тагове:   път,   дупки,   измъкване,   римпоче,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tinnas - Само глупакът повтаря отново и о...
20.03.2012 14:25
Само глупакът повтаря отново и отново една и съща грешка. За съжаление не разбира, че ще пада в дупката докато не тръгне по друга улица, докато не не промени вътрешната си нагласа за пътя, по който трябва да върви!
За съжаление много хора падат постоянно в една и съща дупка и после глупаво си задават въпроса: "Защо все на мен?" Защо все аз падам тук?"
Вижте причините поради които падате там, разберете ги... Едва тогава ще можем да избягваме дупките, а защо не генерално да си решим проблема като ги запълним и дори пак да минаваме по същата улица да не се притесняваме че са там :))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: horos
Категория: История
Прочетен: 1654951
Постинги: 275
Коментари: 691
Гласове: 1502
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031